Produkty na nietrzymanie moczu (inkontynencję)

Inkontynencja to dolegliwość, której objawów nie należy bagatelizować. Dostępne są różnego rodzaju produkty na nietrzymanie moczu, które w znaczny sposób poprawiają komfort życia. Sprawdź produkty do inkontynencji w ofercie naszej drogerii internetowej.

Inkontynencja - Nietrzymanie moczu

Produkty dla osób cierpiących na inkontynencję

Osoby, u których występuje nietrzymanie moczu, powinny udać się na konsultację urologiczną. Istnieją różne przyczyny inkontynencji, po których zdiagnozowaniu lekarz może wdrożyć odpowiednie leczenie, na przykład farmakologiczne albo fizjoterapeutyczne. Niektóre produkty na nietrzymanie moczu są dostępne także bez recepty. To między innymi:

• Wkładki higieniczne i pieluchomajtki – produkty do inkontynencji pochłaniają wilgoć i neutralizują nieprzyjemny zapach, pozwalając na zachowanie czystej bielizny;
  • Suplementy diety – wspomagają prawidłową pracę układu moczowego.

Wybierz produkty, które poprawią komfort Twojej codzienności

W Dr. Max Drogeria znajdziesz wysokiej jakości produkty do inkontynencji, dzięki którym znów możesz poczuć się świeżo i komfortowo. Na co dzień stosuj wkładki higieniczne lub pieluchomajtki – dopasowane do indywidualnego stopnia nietrzymania moczu. Zadbaj również o suplementację składników diety, które wspierają pracę układu moczowego i mięśni dna miednicy. Tego rodzaju produkty na nietrzymanie moczu mogą stanowić wsparcie w leczeniu dolegliwości i przyczynić się do Twojego szybszego powrotu do zdrowia.

Marki powiązane z kategorią: Inkontynencja - Nietrzymanie moczu