FAQ - częste pytania
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli potrzebujesz więcej informacji – skontaktuj się z nami.
Zamówienie
Wystarczy 5 kroków: 1 – dodaj produkty do koszyka, 2 – sprawdź zawartość koszyka, 3 – uzupełnij potrzebne informacje (logując się na konto lub robiąc szybkie zakupy bez rejestracji), 4 – wybierz sposób płatności i dostawy, 5 – na końcu potwierdź wszystkie informacje, aby opłacić zamówienie online lub przy odbiorze.
Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj: Jak zamówić?
Do niczego Cię nie zmuszamy. Możesz zrobić szybkie zakupy bez rejestracji – nie ma problemu. Takie zamówienie zrealizujemy tak samo szybko, jak te złożone przez zalogowanych użytkowników. Za to założenie konta w drogerii internetowej daje Ci więcej udogodnień, np. widzisz statusy zamówień, ich dokładną historię i śledzisz przesyłkę. Decyzja należy do Ciebie.
Zmienić zawartość koszyka zakupowego możesz samodzielnie do momentu potwierdzenia zakupu. Jeśli już potwierdziłeś zakup, a zamówienie nie zostało jeszcze skompletowane, skontaktuj się z nami.
Jeśli masz konto wystarczy, że po zalogowaniu wejdziesz w "Mój panel" i wybierzesz "Historię zamówień". Poza tym, otrzymasz też powiadomienia mailowe z informacją o aktualnym statusie Twojego zamówienia.
Wraz z zamówieniem przesyłamy paragon lub fakturę VAT. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, zaznacz taką opcję przy podawaniu danych do wysyłki i podaj niezbędne dane.
Płatności
Możesz dokonać płatności online za pośrednictwem szybkiego przelewu PayU (przedpłata, karta kredytowa) lub zapłacić przy odbiorze przesyłki.
Więcej informacji znajdziesz tutaj: Formy płatności
Szybkie przelewy PayU księgowane są automatycznie, czyli docierają do nas w kilka sekund. Jeśli zależy Ci na szybkiej realizacji zamówienia, wybierz tę formę płatności.
W momencie, gdy środki zostaną zaksięgowane na koncie, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.
Płatności online możesz dokonać do 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Po tym terminie zamówienie zostaje anulowane.
W razie problemów, skontaktuj się z nami. Prosimy, nie dokonuj zwykłego przelewu bez wcześniejszego kontaktu z nami.
Jeśli chcesz zamienić paragon na fakturę, daj nam znać. Mamy na to 3 miesiące, licząc od końca miesiąca, w którym dostarczono przesyłkę lub otrzymano zapłatę. Faktury wystawiamy także dla sprzedaży zwolnionej z podatku VAT.
Wysyłka i dostawa
Zamówienia złożone (opłacone) w dni robocze za pośrednictwem DPD wysyłamy w ciągu 72 godzin.
Zamówienia złożone (opłacone) w pozostałe dni (soboty, dni wolne lub święta) wysyłamy w ciągu następnych 3 dni roboczych.
Jeśli zależy Ci na szybkiej wysyłce, polecamy skorzystać z płatności przy odbiorze lub przez PayU (kwota księguje się od razu). Termin dostawy zależy od wybranego przez Ciebie przewoźnika. Tutaj znajdziesz informacje o terminach dostawy: Koszty i czas dostawy.
Przesyłki wysyłamy kurierem DPD. Kiedy paczka opuści magazyn, otrzymasz powiadomienie mailowe.
Koszty dostawy zależą od tego, jaki wybrałeś sposób płatności oraz od kwoty zamówienia. Dokładnie opisaliśmy je w zakładce Koszty i czas dostawy.
Darmowa dostawa przewidziana jest dla zamówień od 229,00 zł.
Czas realizacji zamówienia, za pośrednictwem kuriera DPD wynosi 1-3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki. Najczęściej paczka doręczana jest następnego dnia od daty otrzymania powiadomienia o wysyłce.
Kurier nie ma obowiązku dzwonić do Ciebie przed doręczeniem paczki. Dlatego, przy składaniu zamówienia, najlepiej podać adres, pod którym będziesz obecny w godz. 8.00-16.00.
Tak. Możesz ustalić późniejszy termin do momentu, gdy przesyłka nie została przekazana kurierowi. Jeśli Twoje zamówienie jest już realizowane (otrzymałeś od nas powiadomienie mailowe) i chcesz opóźnić wysyłkę, skontaktuj się z nami. Wtedy odłożymy wysyłkę paczki maks. do 7 dni roboczych.
Aktualnie realizujemy dostawę zamówień tylko w dni robocze.
Aktualnie dostarczamy paczki tylko na terenie Polski.
Otrzymasz od nas powiadomienie mailowe informujące o każdym etapie realizacji zamówienia. Jeśli masz konto w naszej drogerii internetowej, zajrzyj do "Mojego panelu" i "Historii zamówień". Tam znajdziesz informacje o statusie zamówienia.
Nie. Przesyłki dostarczamy wyłącznie pod adres wskazany przez Ciebie w formularzu dostawy.
Zwroty i reklamacje
Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do Umów, w których Towarem jest:
- rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu,
- rzecz mająca krótki termin przydatności do użycia,
- rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
- rzecz, której opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, w szczególności prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje w odniesieniu do kosmetyków oraz dermokosmetyków a także produktów żywieniowych i suplementów diety, jeżeli ich fabryczne opakowanie zostało w jakikolwiek sposób naruszone, zwłaszcza poprzez otwarcie.
Zasady zwrotów produktów z drogerii internetowej szczegółowo opisaliśmy w zakładce Zwroty i reklamacje.
Poinformuj nas o tym, że chcesz odstąpić od umowy. Możesz skorzystać z gotowego formularza zwrotu, a także powiadomić nas mailowo ([email protected]) lub telefonicznie (71 711 98 90). W zgłoszeniu podaj: numer zamówienia, datę zakupu, opis produktów i swoje dane kontaktowe. Dla ułatwienia przygotowaliśmy Formularz zwrotu. Następnie odeślij produkty i oczekuj na zwrot płatności.
Więcej informacji znajdziesz tutaj: Zwroty i reklamacje.
Poniesione przez Ciebie płatności zwracamy w terminie do 14 dni od daty otrzymania produktu.
Złóż reklamację wypełniając prosty formularz reklamacyjny. Możesz również zgłosić reklamację drogą elektroniczną ([email protected]) lub telefoniczną (71 711 98 90). W tym celu podaj potrzebne informacje:
- numer zamówienia
- datę zakupu
- opis produktów
- krótki opis powodu reklamacji
- proponowaną formę rozwiązania problemu
- dane kontaktowe
Dla ułatwienia tego procesu przygotowaliśmy Formularz reklamacyjny. Odeślij produkty, a my, po rozpatrzeniu reklamacji, skontaktujemy się z Tobą.
Więcej informacji znajdziesz tutaj: Zwroty i reklamacje.
Paczkę odeślij na adres:
Dr.Max Lekomat Sp. z o.o.ul. Łubińska 1A
05-532 Łubna
z dopiskiem "Zwrot towaru" lub "Reklamacja towaru".
Kurier DPD: aby potwierdzić szkodę konieczne jest spisanie protokołu szkody przy kurierze. Spisanie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację. Wszystkie niezbędne informacje, w tym formularz reklamacji, znajdziesz na stronie przewoźnika pod tym adresem: kliknij
Kurier DPD: w celu potwierdzenia szkody niezbędne jest sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Jeśli nie udało się tego zrobić podczas dostawy, szybko skontaktuj się z Działem Obsługi DPD, aby złożyć zlecenie na spisanie takiego protokołu (tel: 22 577 55 55 lub 801 400 373) lub napisz na maila: [email protected]. Spisanie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację. Reklamację zgłoś w terminie 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.
Infolinia drogerii internetowej Dr.Max: uszkodzenie przesyłki możesz też zgłosić naszej infolinii. W tym celu napisz do nas maila na adres: [email protected] lub zadzwoń pod nr tel. 71 711 98 90. Złożymy wtedy dyspozycję u przewoźnika, aby sporządził z Tobą protokół szkody. Na taką dyspozycję mamy 7 dni, więc prosimy, abyś zgłosił nam szkodę od razu po otrzymaniu przesyłki. Następnie prześlij nam wypełniony protokół szkody i formularz reklamacji przewoźnika.
Przede wszystkim, sprawdź zawartość paczki w obecności kuriera. Jeśli zauważysz, że czegokolwiek brakuje w Twoim zamówieniu, sporządź przy kurierze protokół szkody i szybko poinformuj nas o zaistniałej sytuacji.
Moje konto
Zakupy dla zarejestrowanych klientów są prostsze i dają więcej możliwości, np. widzisz statusy swoich zamówień, ich szczegółową historię i na bieżąco śledzisz przesyłkę. Z własnym kontem możesz również dodawać produkty na listę zakupów.
W prawym górnym rogu kliknij przycisk "Zaloguj się", a po jego rozwinięciu "Załóż konto". Następnie uzupełnij krótki formularz. Otrzymasz maila z prośbą o potwierdzenie założenia konta. Po potwierdzeniu możesz od razu dokonać pierwszych zakupów i mieć dostęp do wszystkich korzyści, jakie daje założenie konta w naszej drogerii online.
Logując się na stronie drmaxdrogeria.pl kliknij "Zapomniałem hasła". Wpisz adres e-mail, na który chcesz otrzymać nowe hasło. Następnie "Zresetuj hasło". Na Twój e-mail wyślemy wiadomość z odnośnikiem umożliwiającym zresetowanie starego hasła.
Bardzo prosto - zaloguj się na swoje konto, wejdź w "Mój panel" i zmień dane.
Zaloguj się na konto, wejdź w "Mój panel" i "Historię zamówień".
Kontakt
Konsultanci są dostępni pod adresem mailowym: [email protected] oraz numerem telefonu: 71 711 98 90, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-17.00.