Cutis

Cutis to marka dermokosmetyków wytwarzana przez przedsiębiorstwo myLab, które działa na rynku od 2015 roku. Asortyment Cutis obejmuje dwie linie produktowe: Cutis Mini i Cutis + CBD.

Cutis – kosmetyki na problemy dermatologiczne

Choroby dermatologiczne, w tym łuszczyca oraz egzema, powodują stan zapalny skóry oraz inne objawy, m.in. łuszczenie naskórka, zaczerwienienie, uczucie świądu. Dla osób, którym dokuczają takie objawy, marka Cutis opracowała gamę produktów stworzonych do codziennej pielęgnacji. W ofercie marki znajdują się kosmetyki o działaniu łagodzącym oraz nawilżającym. W asortymencie dostępne są m.in. szampony i kremy na łuszczycę, kremy i maści na atopowe zapalenia skóry, a także żele pod prysznic, balsamy do ciała, oraz szampony do włosów pomagające w zachowaniu równowagi pH i zapobiegające przesuszeniu skóry. W kosmetykach marki Cutis znajdują się m.in. pantenol i allantoina.

Kosmetyki Cutis Mini do stosowania od pierwszych dni życia!

Cutis oferuje kosmetyki skierowane dla dzieci oraz dorosłych. W celu zaspokojenia potrzeb najmłodszych stworzono linię Cutis Mini do stosowania już od pierwszego dnia życia. Poleca się ją przede wszystkim w leczeniu atopowego zapalenia skóry, alergii skórnych, a także egzemy. Produkty Cutis Mini są dostępne w postaci emulsji, balsamu oraz kremu do ciała. Intensywnie nawilżają skórę, łagodzą świąd i redukują szorstkość, suchość, uczucie napięcia.

Jeżeli poszukujesz kosmetyków, które zminimalizują objawy chorób dermatologicznych oraz wspomogą aktywną regenerację naskórka, dermokosmetyki Cutis stanowią idealne rozwiązanie. Sprawdź ofertę marki!