Emotopic

Emotopic oferuje wyroby medyczne przeznaczone do pielęgnacji skóry suchej. Marka należy do polskiego przedsiębiorstwa Dr Irena Eris S.A. Produkty z serii Emotopic zostały skomponowane pod ścisłym nadzorem dermatologów dziecięcych i poddane rygorystycznym testom w zakresie biozgodności*.

Kosmetyki Emotopic dla dzieci i dorosłych

Emotopic zapewnia emolienty dla osób dorosłych i dzieci już od pierwszego dnia życia. Kosmetyki bazują na olejach wspomagających pielęgnację skóry wrażliwej, delikatnej oraz wymagającej szczególnej uwagi. Łagodzą uczucie świądu, zaczerwienienia oraz pieczenia. Są również bezpieczne dla pacjentów cierpiących na atopowe zapalenie skóry.*

• Emotopic stosuje oleje roślinne, takie jak konopny i Canola. Substancje skutecznie łagodzą objawy związane z suchością skóry, a ponadto zapobiegają nawrotom nieprzyjemnych dolegliwości. Tworzą również barierę chroniącą ciało przed wpływem czynników zewnętrznych oraz wzmacniają płaszcz hydrolipidowy.
  • W ofercie marki znajdują się także kosmetyki do pielęgnacji twarzy, kosmetyki do pielęgnacji ciała, kosmetyki do mycia i kąpieli. Do popularnych zaliczają się m.in. żele pod prysznic, emulsje, szampony do włosów, pianki, kostki myjące, kremy do ciała oraz specjalistyczne preparaty na problemy skórne. Wśród produktów dedykowanych konkretnym problemom skórnym można znaleźć m.in. środek na ciemieniuchę, krem na egzemę czy mineralny krem ochronny.

Emotopic – na problemy skórne i nie tylko!

Marka znana jest też ze swoich produktów z linii Bacteria Control. Są to maści i kremy przeznaczone do pielęgnacji skóry z AZS. Wzbogacono je innowacyjnym kompleksem składników o nazwie BIOMSKIN™. Składnik łagodzi stany zapalne spowodowane gronkowcem złocistym, a także zapobiega wtórnym infekcjom i pomaga utrzymać równowagę mikrobiotyczną. Do produktów z tej serii należy m.in. Emotopic Bacteria Control Medical, Balsam do ciała.

Warto wspomnieć, że Emotopic angażuje w programy społeczne, np. EmoStrefy. Pod tym pojęciem kryją się przestrzenie tworzone w miejscach, gdzie bliskość między rodzicami a dziećmi jest mocno utrudniona, np. w szpitalach. Takie obszary uzupełnia się o fotele do kangurowania i rozkładane łóżka.*

* https://emotopic.pl/o-emotopic/