Artobaza

Artrobaza to linia ziołowych żeli, które zawierają składniki o działaniu rozgrzewającym lub chłodzącym. Produkty Artrobaza wytwarza Farmapol. Stosuje się je w celu zmniejszenia bólu mięśni i stawów. Ziołowe ekstrakty i olejki eteryczne łagodzą ból po urazach oraz w przypadku chorób reumatycznych.

Artrobaza - żele przeciwbólowe i łagodzące na mięśnie i stawy

Artrobaza żele przeciwbólowe i łagodzące mają skoncentrowaną formułę o wysokiej zawartości naturalnych ekstraktów roślinnych, olejków eterycznych i innych substancji, które niwelują ból mięśni i stawów. Można używać ich w celu złagodzenia stanów zapalnych, podrażnień i dolegliwości związanych ze stłuczeniem lub nadwyrężeniem mięśni. Artrobaza żel może być stosowany przez dorosłych i dzieci powyżej 12. roku życia. Ma skład bezpieczny dla seniorów, którzy cierpią na zwyrodnienia stawów.

Artrobaza żel przeciwbólowy stosuje się na skórę pleców lub kończyn. Można używać go do delikatnego masażu, by pobudzić krążenie i przyśpieszyć działanie składników aktywnych. Żel dobrze się wchłania i nie pozostawia lepkiej, tłustej warstwy. W zależności od wybranego żelu daje efekt rozgrzewający lub chłodzący. Wszystkie żele Artrobaza są dostępne w korzystnej cenie.

W Artrobaza żelach przeciwbólowych znajdują się składniki takie jak:

• Ekstrakt z żywokostu - wykazuje właściwości przeciwbólowe i przeciwzapalne, neutralizuje wolne rodniki.
  • Ekstrakt z mięty pieprzowej - łagodzi ból mięśni, zmniejsza stany zapalne i działa przeciwwirusowo.
  • Ekstrakt z arniki górskiej - zmniejsza obrzęki, przyśpiesza gojenie siniaków i wspiera proces regeneracji naskórka,
  • Kapsaicyna - intensywnie rozgrzewa skórę i przynosi natychmiastową ulgę w bólu.
  • Ekstrakt z goździka - ma właściwości antyoksydacyjne i przeciwstarzeniowe.
  • Olejek kamforowy - rozgrzewa skórę i poprawia ukrwienie.

Artrobaza - bezpieczny żel przeciwbólowy dla osób aktywnych i sportowców

Maść przeciwbólowa Artrobaza może być stosowany przez osoby aktywne i sportowców, którzy borykają się z kontuzjami. Naturalne składniki ograniczają ryzyko występowania reakcji alergicznych i działań niepożądanych. Żel rozgrzewający lub chłodzący można stosować po intensywnym treningu, by wesprzeć proces regeneracji włókien mięśniowych i zmniejszyć ryzyko wystąpienia zakwasów. Masaż z użyciem żelu sprawia, że ekstrakty roślinne wnikają głęboko w skórę i wykazują długotrwałe działanie.

Artrobaza preparaty ziołowe przeciwbólowe powstają w procesie zgodnym ze standardami GMP, czyli Dobrymi Praktykami Wytwarzania. Receptury produktów powstały w centrach badawczych i uznanych ośrodkach naukowych, które stosują system kontroli HACCP. Wysokie standardy wytwarzania preparatów ziołowych Artrobaza na ból mięśni i stawów gwarantują bezpieczeństwo stosowania żeli do każdego typu skóry.