Emolium A-topic

Emolium A-topic to seria unikalnych dermokosmetyków do codziennej pielęgnacji skóry atopowej. W skład linii wchodzą produkty do kąpieli, a także delikatne kremy i balsamy do ciała zawierające substancje natłuszczające.

• A-topic

Zadbaj o skórę atopową z Emolium A-topic!

Atopia stanowi powszechny problem dermatologiczny. Do jej charakterystycznych cech zaliczają się świąd, zaczerwienienie, uczucie suchości i napięcia skóry. W odpowiedzi na te wyzwania polska firma Emolium stworzyła kilka linii produktowych. Jedną z nich jest Emolium A-topic. W jej asortymencie znajdują się maści, kremy i kosmetyki na atopowe zapalenie skóry.

Kosmetyki do skóry problematycznej muszą cechować się starannie opracowaną formułą. Produkty z serii A-topic są rezultatem współpracy z farmaceutami oraz dermatologami, którzy dbają o bezpieczeństwo i skuteczność receptur. Warto podkreślić, że wszystkie artykuły kosmetyczne z linii A-topic przeszły badania dermatologiczne i nadają się do stosowanie przez dzieci oraz dorosłych.

A-topic – postaw na kompleksową pielęgnację!

Dermokosmetyki z serii A-topic stanowią wsparcie dla osób zmagających się z uciążliwym swędzeniem skóry charakterystycznym dla egzemy oraz atopowego zapalenia skóry. Składniki zawarte w tych formułach zostały starannie dobrane, dzięki czemu zapewniają szybką ulgę podrażnionej skórze. Co istotne, wszystkie te preparaty z linii Emolium A-topic są hipoalergiczne i przechodzą rygorystyczne badania dermatologiczne. Oznacza to, że minimalizują ryzyko reakcji alergicznych.

Linia kosmetyków Emolium A-topic posiada rekomendację Polskiego Towarzystwa Pediatrycznego. Wśród dostępnych produktów znajdują się kosmetyki wyróżniające się trójaktywną formułą, takie jak emulsja do ciała, krem do ciała, żel pod prysznic, emulsja do kąpieli.