Actimove

Actimove to marka należąca do firmy Essity, która od ponad 80 lat skupia się na kwestiach higieny i zdrowia społeczeństwa, a także na poprawie komfortu ich życia codziennego. Actimove specjalizuje się w sprzedaży sprzętu ortopedycznego, w tym ortez, stabilizatorów oraz opasek stawu kolanowego.

Wyroby medyczne Actimove – w trosce o Twój komfort i dobre samopoczucie

Wieloletnia obecność na rynku urządzeń medycznych oraz bogate doświadczenie w zakresie ortopedii nieinwazyjnej doprowadziło do tego, że wyroby medyczne Actimove są dziś uważane za jedne z najlepszych rozwiązań w trakcie rekonwalescencji po urazach. Sprzęt ortopedyczny Actimove jest skierowany również do tych osób, które zmagają się z takimi dolegliwościami jak artretyzm, bóle stawów czy też problemy ze sprawnym poruszaniem się.

W bogatym asortymencie wyrobów medycznych Actimove znaleźć można ortezy, stabilizatory i opaski stawu kolanowego, które opracowane zostały z myślą o wygodnym, samodzielnym chodzie. Wśród nich do  wyboru są m.in. ortezy z odsłoniętą rzepką oraz te z zasłoniętą rzepką, które łączą w sobie wysoką funkcjonalność, komfort podczas codziennego noszenia, a także możliwość uśmierzenia dolegliwości bólowych.

Nowe serie wyrobów medycznych Actimove dla najbardziej wymagających!

Mając na względzie indywidualne potrzeby pacjentów borykających się z różnego rodzaju dolegliwościami ortopedycznymi, firma Actimove opracowała 4 nowe serie produktów, wzbogaconych o specjalne funkcje, takie jak np. technologia COOLMAX® AIR. Pierwszą z  nich są wyroby medyczne , wykonane z perforowanego materiału pozbawionego neoprenu i lateksu. Produkty te zapewniają szybkie schnięcie i doskonałą oddychalność, a przy tym mają potwierdzone właściwości kompresyjne gwarantujące stabilność i łagodzenie dolegliwości bólowych.

Sprawdź ofertę wyrobów medycznych Actimove dostępnych w Dr.Max Drogeria w atrakcyjnych cenach. Zapomnij o bólu i zacznij cieszyć się życiem na nowo!