Akcesoria medyczne

W ofercie naszej drogerii internetowej dostępne są akcesoria medycznepomocne w monitorowaniu stanu zdrowia, rehabilitacji po urazach, przygotowaniu do zabiegów medycznych oraz te sprawdzające się w łagodzeniu bólu. Oferujemy również środki ochrony osobistej takie jak maski czy stopery.

Akcesoria medyczne

Akcesoria medyczne dostępne w Dr. Max Drogeria

Do ochrony słuchu przed hałasem przemysłowym polecamy stopery do uszu i wkładki douszne wykonane z różnych materiałów. Wspomniane akcesoria medyczne pomogą też odizolować się od dźwięków przeszkadzających w pracy czy wypoczynku.

Z myślą o osobach pragnących wrócić do sprawności fizycznej po urazach czy operacjach dodaliśmy do naszej oferty produkty ortopedyczne. Tego typu akcesoria medyczne sprawdzą się w trakcie rehabilitacji i pomogą chronić uszkodzone części ciała przed bólem czy pogłębianiem się urazu. Proponujemy m.in. stabilizatory, temblaki i opaski uciskowe.

W naszym asortymencie znalazły się również produkty podologiczne takie jak tarki i pilniki do stóp, obcinacze do paznokci, wkładki do obuwia, specjalistyczne podkolanówki czy nastawiacze do palców. Proponowane wyroby pomogą poradzić sobie ze zrogowaciałym naskórkiem, wrastającymi paznokciami czy halluksami.

W tej kategorii dostępne są także bańki bezogniowe będące alternatywą dla tradycyjnych szklanych baniek ogniowych. Omawiane akcesoria medyczne można wykorzystać w leczeniu przeziębienia, bólów kręgosłupa, nerwobóli, napięcia mięśniowego czy w redukcji cellulitu i rozstępów.

Do przeprowadzenia terapii ciepłem polecamy natomiast termofory. Akcesoria złagodzą bóle menstruacyjne i mięśniowe, a także pomogą rozgrzać się przy przeziębieniu i grypie. Oferujemy zarówno termofory na gorącą wodę, jak i warianty suche bezpieczniejsze dla dzieci.

Ofertę drogerii uzupełniają domowe zestawy do lewatywy. Wspomniane akcesoria medyczne pomogą oczyścić jelito grube przed zabiegami i operacjami w obszarze dolnego odcinka przewodu pokarmowego, np. przed kolonoskopią. Zestawy do lewatywy stosowane są także w przypadku uporczywych zaparć.

Do ochrony dróg oddechowych przed zanieczyszczeniami powietrza i patogenami nadają się z kolei maski antysmogowe. W naszym asortymencie znajdziesz akcesoria z filtrem HEPA, węglowym czy FFP3. Oferujemy maski do biegania, na rower i spacerowe.

Marki powiązane z kategorią: Akcesoria medyczne