Holika Holika

  (13)

Holika Holika to marka kosmetyków z Korei. Jej produkty opierają się na koncepcji azjatyckiej pielęgnacji skóry składającej się z 10 etapów. Do wytwarzania artykułów firma wykorzystuje m.in. sok z aloesu pozyskiwany z koreańskiej wyspy Jeju.

Sortuj według

Holika Holika koreańskie kosmetyki do twarzy

Holika Holika tworzy kosmetyki, które stanowią element wieloetapowej koreańskiej rutyny pielęgnacyjnej. Asortyment marki obejmuje kosmetyki do oczyszczania twarzy. W portfolio producenta znajdują się również kosmetyki do makijażu, takie jak pomadki do ust, cienie do powiek, kremy BB.

  • Holika Holika oferuje serię produktów opartych na ekstrakcie ze śluzu czarnego ślimaka. Kosmetyki zostały stworzone z myślą o skórze ze skłonnością do trądziku oraz wrażliwej.
  • Oferta producenta obejmuje także kremy z filtrem UV przeznaczone do regularnego aplikowania. Charakteryzują się delikatną konsystencją. Ich formuły opierają się na ekstraktach roślinnych o właściwościach regenerujących i pielęgnacyjnych.
  • Kosmetyki naturalne Holika Holika odznaczają się delikatnymi aromatami i lekką konsystencją. Umieszczono je w nowoczesnych i oryginalnych opakowaniach.

Sprawdź, czym wyróżniają się żele do twarzy i maski Holika Holika

Do popularnych produktów w ofercie marki Holika Holika zaliczają się maski w płachcie zawierające cenne składniki odżywcze. Maseczki do twarzy są jednym z kluczowych kroków w koreańskiej rutynie pielęgnacyjnej. Holika Holika oferuje szeroki wybór produktów dopasowanych do różnych potrzeb skóry.

  • Na szczególną uwagę zasługuje Holika Holika Aloe 99% Soothing Gel. To wszechstronny produkt odpowiedni dla każdego typu skóry. Można go stosować na twarz, włosy oraz ciało. W jego składzie znajduje się naturalny żel aloesowy, który działa odświeżająco, kojąco i nawilżająco. Sprawdza się m.in. jako wcierka. serum, balsam, baza do peelingu, żel po goleniu, primer pod makijaż, krem do ciała. Holika Holika Aloe 99% Soothing Gel został uhonorowany prestiżową, koreańską nagrodą GOOD DESIGN.