Firma Alpa z Czech specjalizuje się w produkcji doskonałej jakości nalewek spirytusowych, maści przeciwbólowych oraz kosmetyków ziołowych. Działa na rynku od przeszło 100 lat. Do produkcji wykorzystuje naturalne składniki roślinne.

Poznaj produkty kosmetyczne i lecznicze Alpa!

Alpa dostarcza artykuły kosmetyczne i lecznicze na bazie naturalnych składników. Jej asortyment jest dostępny w ponad 30 krajach świata. Pierwsze produkty do nacierania ciała Alpa pojawiły się na rynku już w 1913 roku. Od tego czasu firma nie wprowadziła zmian w recepturach swoich preparatów. Wyroby wytwarza na terenie Czech i dystrybuuje w tradycyjnych i dobrze rozpoznawalnych opakowaniach.

Pierwszym produktem, któremu marka zawdzięcza rozpoznawalność, była Francovka – wyjątkowa mieszanka alkoholu, naturalnych ekstraktów roślinnych, olejków eterycznych i mentolu. Obecnie portfolio marki Alpa zawiera około 140 różnych preparatów. W asortymencie znajdują się też kosmetyki, takie jak pasty do zębów, wody kolońskie, pudry, płyny do płukania jamy ustnej, szampony do włosów i płyny do golenia.

Sięgnij po mikstury ziołowe marki Alpa!

Mikstury ziołowe Alpa cieszą się szczególnym uznaniem. Wyjątkowym i tradycyjnym wyrobem w tej kategorii jest Alpa Francówka (lub Alpa Francovka), preparat o bogatej zawartości olejków eterycznych oraz ekstraktów roślinnych. Działa wszechstronnie – wykazuje właściwości rozgrzewające, przeciwbólowe regenerujące, przeciwzapalne. Łagodzi też bóle reumatyczne oraz objawy grypy i przeziębienia. Ponadto redukuje zmęczenie, łagodzi ból głowy, zębów oraz ogranicza nadmierną potliwość stóp.

Alpa Francówka, płyn jest również stosowana w celu zmniejszania zwichnięć, stłuczeń, a nawet krwiaków. Może być używana do dezynfekcji niewielkich ran i zadrapań oraz jako składnik okładów i środek do masażu lub dodatek do kąpieli. Doskonale sprawdzi się również jako balsam po goleniu, tonik do oczyszczania skóry oraz środek przeciwdziałający odleżynom. Wszechstronne zastosowanie wykazuje również Alpa Leśna, mikstura ziołowa wzbogacona ekstraktem z igieł sosnowych.