Nippes Solingen Nożyczki chirurgiczne bezpieczne typ 488, 1 szt.

Produkt nie jest już dostępny Ten produkt jest wyprzedany i nie znajduje się w magazynie dostawcy

O produkcie: Nippes Solingen Nożyczki chirurgiczne bezpieczne typ 488, 1 szt.

Opis

Nippes Solingen Nożyczki chirurgiczne bezpieczne typ 488, 1 szt. są odpowiednie dla dzieci i dorosłych. Można używać ich na co dzień w celu skracania zbyt długich paznokci i usuwania niechcianych włosków z uszu lub nosa.

Właściwości

• Ograniczają ryzyko skaleczenia skóry.
  • Wykonane ze stali chirurgicznej.
  • Można używać ich do obcinania paznokci niemowlętom.
  • Praktyczna długość ostrzy.
  • Bez ostrych końcówek.
  • Do paznokci i włosków w uszach lub nosie.

Nożyczki chirurgiczne bezpieczne z drogerii internetowej ułatwiają usuwanie włosków, które wyglądają nieestetycznie. Można używać ich bez ryzyka uszkodzenia błony śluzowej nosa i zakamarków w małżowinie usznej. Krótkie końcówki precyzyjnie docierają do każdego miejsca, ograniczając ryzyko przeniesienia bakterii lub innych drobnoustrojów chorobotwórczych. Stal chirurgiczna może być dezynfekowana gorącą wodą, parą lub innymi powszechnie dostępnymi metodami. Dzięki temu z nożyczek może korzystać higienicznie kilka osób.

Przeznaczenie

Nożyczki chirurgiczne przeznaczone do obcinania wrastających i zrogowaciałych paznokci.

Ostrzeżenia

Nie stosować instrumentu chirurgicznego w przypadku jego zanieczyszczenia. Przechowywać instrumenty odpowiednio nasmarowane regularnie sprawdzać i dokonywać oględzin wyrobu. Używanie instrumentu chirurgicznego w celach lub w sposób inny niż wynikający z jego przeznaczenia może spowodować jego uszkodzenie lub defekt, który może doprowadzić do poważnych obrażeń u pacjenta. Nie czyścić ultradźwiękowo, nie sterylizować w sterylizatorze

Dystrybutor

Domis Michael Wolski
Ul. Piekarska 50
43-300 Bielsko-Biała

Producent

gebrueder Nippes Gmbh & Co. Kg Straussplatz 2 D-42697 Solingen Germany

Typ produktu

Wyrób medyczny

Ostrzeżenie: zdjęcia mają charakter wyłącznie informacyjny.

Kategorie produktu