Hyaregen Gel. żel na zrosty, 10 ml

Produkt nie jest już dostępny Ten produkt jest wyprzedany i nie znajduje się w magazynie dostawcy

O produkcie: Hyaregen Gel. żel na zrosty, 10 ml

Opis

HyaRegen Gel to absorbowalny przeciwadhezyjny żel bariera z kwasem hialuronowym stosowany u pacjentów, którzy przeszli laparoskopowe oraz otwarte procedury chirurgiczne w celu zapobiegania lub zmniejszenia ryzyka tworzenia się zrostów w obszarze brzucha oraz miednicy.

Właściwości

HyaRegen Gel to sterylny, przezroczysty, wysoce lepki żel. Aktywny komponent to usieciowane cząsteczki hialuronianu (HA) ze źródeł niezwierzęcych. HA jest jednym z głównych składników ludzkiej tkanki łącznej oraz tkanek nabłonkowych i mezotelialnych. Proces usieciowania sprawia, że HA staje się bardziej lepki i ma większą trwałość w środowisku in vivo. Dlatego też HyaRegen Gel charakteryzuje się zwiększoną lepkością i trwałością przy jednoczesnym zachowaniu takiej samej tolerancji i biokompatybilności, jak w pierwotnym polimerze.

Skład

Na-hyaluronate usieciowany (usieciowiony kwas hialuronowy), wodorofosforan disodowy i diwodorofosforan sodu, sól fizjologiczna, woda.

Przeznaczenie

HyaRegen Gel jest wskazany do stosowania u pacjentów, którzy przeszli zabiegi laparoskopowe lub histeroskopowe oraz otwarte procedury chirurgiczne, w celu zapobiegania lub zmniejszenia ryzyka tworzenia się zrostów w obszarach brzucha oraz miednicy. np.

• laparoskopia
  • otwarte procedury chirurgiczne
  • wycięcie wyrostka robaczkowego
  • chirurgia jelit
  • po porodach przez cesarskie cięcie,
  • po zabiegach usuwania zrostów, aby zapobiec ich ponownemu wytworzeniu.

Ostrzeżenia

Nie stosować u pacjentów z nadwrażliwością na kwas hialuronowy lub jego pochodne. Produktu nie należy stosować u pacjentów z infekcjami lub zanieczyszczeniami w operowanym miejscu.

Waga

10 ml netto

Producent

Meringer

Typ produktu

Wyrób medyczny

Ostrzeżenie: zdjęcia mają charakter wyłącznie informacyjny.

Kategorie produktu