Anaftin

Anaftin jest marką dostarczającą wyroby medyczne łagodzące dolegliwości związane z aftami oraz drobnymi uszkodzeniami błony śluzowej jamy ustnej. W ofercie firmy znajdują się żele, spraye, a także płyny do płukania. Preparaty redukują ból. Charakteryzują się też długotrwałym efektem.

Anaftin – na afty oraz owrzodzenia

Produkty oferowane przez markę Anaftin są przeznaczone dla osób borykających się z aftami, owrzodzeniami oraz problemami skórnymi spowodowanymi noszeniem aparatów ortodontycznych i protez zębowych. W skład asortymentu Anaftin wchodzą żele, spraye oraz płyny do płukania jamy ustnej. Produkty zawierają m.in. aloes zwyczajny i uwodorniony olej rycynowy. Ich zastosowanie pozwala na leczenie trudno dostępnych obszarów, jak np. łuk podniebienny czy podniebienie miękkie.

Anaftin Baby – ulżyj dziecku podczas ząbkowania!

W portfolio marki znajduje się też żel Anaftin Baby żel na ząbkowanie do łagodzenia objawów związanych z wyrzynaniem zębów mlecznych. Posiada właściwości kojące i łagodzące. Jego skład jest bezpieczny, pozbawiony alkoholu oraz cukru. Żel Anaftin Baby wyróżnia się wielokierunkowym działaniem:

• Tworzy bioadhezyjną warstwę zapewniającą ulgę w bólu,
      • Redukuje zaczerwienienia dziąseł (dzięki dodatkowi aloesu zwyczajnego).
      • Ułatwia masowanie dziąseł poprzez specjalny aplikator z delikatnymi wypustkami.

Zachęcamy do zapoznania się z pełny, asortymentem produktów Anaftin dostępnych w Dr. Max Drogeria!