ALLERGIKA®

ALLERGIKA® to niemiecka marka dermokosmetyków i wyrobów medycznych, które wspierają pielęgnację skóry atopowej i alergicznej. W ofercie marki ALLERGIKA® znaleźć można szeroki wybór kosmetyków do pielęgnacji ciała, twarzy i okolic oczu, które łagodzą objawy chorób skórnych, np. łuszczycy i AZS.

Dermokosmetyki ALLERGIKA® - specjalistyczne wsparcie skóry alergicznej

Marka ALLERGIKA® powstała w 1991 roku w Wolfratshausen, niedaleko Monachium. Od samego początku celem marki było wspieranie osób zmagających się z nawracającymi problemami skórnymi. Z myślą o nich ALLERGIKA® postanowiła opracować serię produktów, które pozwolą na zredukowanie objawów choroby, a także zapobiegną jej nawrotom. Receptura dermokosmetyków do ciała ALLERGIKA® jest opracowywana we współpracy z dermatologami, alergologami, pediatrami i szpitalami. Wszystkie produkty są poddawane badaniom klinicznym, które potwierdzają ich skuteczność i bezpieczeństwo podczas stosowania.

Mottem marki ALLERGIKA® są słowa: „mniej znaczy więcej”. Oznacza to, że wytwarzane przez nich produkty wyróżniają się krótkim składem, opartym wyłącznie tych składnikach, które są w pełni bezpieczne dla wrażliwej skóry alergików. Wieloletnie doświadczenie i znajomość potrzeb klientów sprawia, że marka ALLERGIKA® jest dziś obecna w ponad 20 krajach na całym świecie, w tym m.in. w Niemczech, Meksyku, Estonii oraz Polsce. Co ważne, część produktów dostępnych w ofercie ALLERGIKA® to nie tylko dermokosmetyki, ale także preparaty zarejestrowane jako wyroby medyczne.

Dermokosmetyki ALLERGIKA® - bogaty skład i delikatna formuła

Dermokosmetyki ALLERGIKA® to doskonała propozycja dla osób ze skórą wrażliwą i podrażnioną, która wymaga dogłębnej regeneracji, wzmocnienia naturalnej bariery ochronnej i ochrony przed podrażnieniami. Bogactwo łagodnych składników aktywnych pozwala nie tylko na pielęgnację delikatnej skóry, ale także na profilaktykę różnego rodzaju chorób o podłożu dermatologicznym, takich jak łuszczyca, AZS czy też egzema. Jednocześnie wszystkie dermokosmetyki ALLERGIKA® nie zawierają w swoim składzie substancji zapachowych, parabenów, barwników, konserwantów oraz alergenów.

Tym, co jeszcze wyróżnia dermokosmetyki ALLERGIKA®, jest nowatorska, dwufazowa formuła oleju w wodzie (O/W), gdzie cząsteczki oleju są rozproszone w wodzie. Ta innowacja wpływa na kompleksową regenerację zaburzonej bariery skórnej, a także łagodzenie wszelkich podrażnień i zaczerwienień. O wsparcie w łagodzeniu objawów atopowego zapalenia skóry i innych form egzemy dbają również naturalne składniki aktywne, takie jak np. olej z wiesiołka, który zmniejsza uczucie swędzenia i pieczenia skóry, a także redukuje jej nadwrażliwość. Poznaj dermokosmetyki ALLERGIKA® dostępne w naszej drogerii internetowej, dzięki którym zapomnisz o problemach ze skórą atopową i alergiczną! Wszystkie produkty charakteryzują się naturalnym składem i korzystnymi cenami.