Testy diagnostyczne

Domowe testy diagnostyczne pozwolą wstępnie ocenić swój stan zdrowia bez konieczności odwiedzania laboratorium. Produkty pomagają wykryć m.in. ciążę, owulację i choroby. W naszym asortymencie znajdziesz takie testy do samodzielnego wykonania jak testy ciążowe czy testy na infekcje intymne.

Testy diagnostyczne

Testy diagnostyczne w ofercie Dr. Max Drogeria

Testy ciążowe dostępne są w naszej drogerii w postaci kasetek, płytek, pasków oraz testów strumieniowych. Sprawdzają obecność hormonu hCG w moczu. Wspomniana substancja produkowana jest przez łożysko niedługo po zapłodnieniu. Proponowane testy są łatwe do samodzielnego wykonania i pozwalają wykryć ciążę na jej wczesnym etapie.

Z myślą o osobach starających się o dziecko oferujemy domowe testy owulacyjne. Produkty wykrywają w moczu hormon lutenizujący (LH) – jego stężenie wzrasta 24-36 godzin przed owulacją. Dostępne testy pomogą określić najbardziej płodne dni cyklu menstruacyjnego.

W naszym asortymencie znajdziesz także test na helicobacter do samodzielnego wykonania. Pozwoli on sprawdzić obecność przeciwciał IgG skierowanych przeciwko Helicobacter pylori we krwi. Test składa się z nakłuwacza lub automatycznej igły, pipety i płytki testowej.

W tej kategorii łatwo odszukasz również domowy test na infekcje intymne. Proponowane produkty umożliwiają sprawdzenie pH pochwy i określenie na podstawie tego czynnika prawdopodobieństwo wystąpienia infekcji intymnej. Zamówisz u nas proste w użyciu testy z aplikatorem.

Na naszej stronie dostępny jest również test na thc w moczu. Produkt wykrywa kanabinoidy i ich metabolity (THC). Oferowane testy charakteryzują się dużą czułością i wiarygodnością. Mogą wykrywać obecność THC w moczu nawet do 20 dni po przyjęciu narkotyku.

Marki powiązane z kategorią: Testy diagnostyczne