Regevagia, 10 globulek dopochwowych

Produkt nie jest już dostępny Ten produkt jest wyprzedany i nie znajduje się w magazynie dostawcy

O produkcie: Regevagia, 10 globulek dopochwowych

Opis

Regevagia to wyrób medyczny poprawiający nawilżenie oraz wspomagający proces regeneracji tkanek.

Właściwości

Regevagia:
– likwiduje suchość błony śluzowej pochwy,
– regeneruje nabłonek pochwy,
– utrzymuje fizjologiczne pH.

Wyrób medyczny Regevagia poprzez wytworzenie warstwy powlekającej błonę śluzową pochwy stwarza warunki sprzyjające przywracaniu prawidłowego stanu nabłonka. Wyrób medyczny poprawia nawilżenie oraz wspomaga proces regeneracji tkanek.

Skład

Glicerydy nasyconych kwasów tłuszczowych, eter cetostearylowy makrogolu, wyciąg olejowy z kwiatów malwy, hialuronian sodu, masło aloesowe, kwas mlekowy, mleczan sodu, laktoza jednowodna.

Jak stosować

Tylko do stosowania dopochwowego.

Dzienne spożycie

Przed aplikacją dokładnie umyć dłonie.Kuracja podstawowa:

Stosować 1 globulkę dopochwową raz dziennie (na noc) przez 7 dni lub zgodnie z zaleceniami lekarza. Globulkę należy umieścić głęboko w pochwie.

Kuracja podtrzymująca: Stosować 1 globulkę dopochwową co 2-3 dni lub zgodnie z zaleceniami lekarza. Globulkę należy umieścić głęboko w pochwie.

Przeznaczenie

Zaburzenia funkcji nabłonka pochwy najczęściej objawiają się suchością, świądem, pieczeniem, dyskomfortem i bólem w trakcie stosunku.

Ostrzeżenia

Wyrób medyczny jest przeznaczony do stosowania w celu leczenia lub łagodzenia przebiegu choroby, którego zasadnicze zamierzone działanie jest osiągane w wyniku zastosowania środków innych niż farmakologiczne, immunologiczne lub metaboliczne.

Dystrybutor

AFLOFARM FARMACJA POLSKA SP. Z O.O.

Producent

AFLOFARM
Partyzancka 133/151
Pabianice

Typ produktu

Wyrób medyczny

Ostrzeżenie: zdjęcia mają charakter wyłącznie informacyjny.

Kategorie produktu