Oillan Med+, balsam intensywnie natłuszczający, 400 ml

Marka: OILLAN

Produkt nie jest już dostępny Ten produkt jest wyprzedany i nie znajduje się w magazynie dostawcy

O produkcie: Oillan Med+, balsam intensywnie natłuszczający, 400 ml

Oillan Balsam intensywnie natłuszczający 30% kompleks natłuszczający
Do skóry podrażnionej, suchej i skłonnej do alergii
• Może być stosowany u dzieci powyżej 3. miesiąca życia
• Nie zawiera parabenów
• Nie zawiera barwników
• Nie zawiera kompozycji zapachowej
• Testowany dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami skóry
• pH neutralne dla skóry

Właściwości

Oillan Med+ balsam intensywnie natłuszczający powstał z myślą o osobach, dla których problemem jest atopowe zapalenie skóry, łuszczyca czy inne schorzenia dermatologiczne. Może być stosowany przez osoby dorosłe oraz dzieci – już od 3. miesiąca życia.

Formuła preparatu Oillan Med+ balsam intensywnie natłuszczający bazuje na składnikach aktywnych, które wspierają intensywną regenerację oraz łagodzenie podrażnień. Wykorzystuje m.in. właściwości parafiny, która wpływa na wzmocnienie bariery ochronnej skóry. Tworzy na jej powierzchni cienką warstwę lipidową, co pomaga zapobiec utracie wody. Ponadto przyczynia się do poprawy nawilżenia, a także pomaga łagodzić świąd i pieczenie. Wygładza oraz natłuszcza skórę. W składzie Oillan Med+ balsam intensywnie natłuszczający znajdują się także:

• trójglicerydy kwasu kaprynowego i kaprylowego – uczestniczą w odbudowie struktury lipidowej naskórka; pomagają wzmocnić barierę ochronną,
  • olej z ogórecznika lekarskiego – stanowi bogactwo kwasu gamma-linolenowego (GLA) należącego do kwasów omega-6; pomaga zwiększyć elastyczność skóry; wspiera regenerację i wykazuje właściwości przeciwzapalne; przyczynia się do wzmocnienia bariery ochronnej skóry,
  • masło shea – pomaga łagodzić podrażnienia; wspiera ochronę skóry przed przesuszeniem; przyczynia się do natłuszczenia, wpływa na lepsze odżywienie skóry,
  • cucurbityna – odpowiada za łagodzenie uczucia swędzenia oraz kojenie podrażnień,
  • alantoina – wykazuje właściwości nawilżające i ściągające; wspiera regenerację; łagodzi podrażnienia, np. świąd, pieczenie, zaczerwienienie,
  • D-pantenol – pomaga wiązać wodę w skórze; przyczynia się do łagodzenia stanów zapalnych i podrażnień.

Oillan Med+ balsam intensywnie natłuszczający dostępny jest w opakowaniu o pojemności 400 ml. Pozbawiony parabenów czy kompozycji zapachowych, może być stosowany przez osoby z chorobami skóry o podłożu alergicznym.

Jak stosować balsam Oillan Med+?

Oillan Med+ balsam intensywnie natłuszczający należy stosować zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Niewielką ilość preparatu nanieś na dłonie, a następnie wmasuj w dokładnie oczyszczoną skórę. Czynność tę powtarzaj 2 razy dziennie.

Jakie są przeciwwskazania do stosowania Oillan Med+?

Producent nie informuje o przeciwwskazaniach do stosowania preparatu Oillan Med+ balsam intensywnie natłuszczający. Jeżeli jednak masz wątpliwości, możesz skonsultować się z lekarzem w tej kwestii, np. dermatologiem.

Czy balsam Oillan Med+ ma skutki uboczne?

Nie ma informacji na temat tego, że balsam Oillan Med+ może wywoływać skutki uboczne.

Skład INCI

Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Paraffinum Liquidum, Coco-Caprylate/Caprate, Ethylhexyl Stearate, Propylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Cetyl PEG/PPG- 10/1 Dimethicone, Panthenol, Cera Microcristallina, Hydrogenated Castor Oil, Sodium Chloride, Petrolatum, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Allantoin, Tocopheryl Acetate, Borago Officinalis Seed Oil, Cucurbita Pepo Seed Extract, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Methylisothiazolinone.

Jak stosować

Rozprowadzić cienką warstwę na dokładnie oczyszczonej skórze.

Przeznaczenie

Do skóry podrażnionej, suchej i skłonnej do alergii.

Pojemność

Seria

med+ Intensive

Dystrybutor

OCEANIC S.A.
Łokietka 58
81-736 Sopot

Producent

OCEANIC S.A.

Typ produktu

Kosmetyk

Ostrzeżenie: zdjęcia mają charakter wyłącznie informacyjny.

Kategorie produktu