Marka: OILLAN

Produkt nie jest już dostępny Ten produkt jest wyprzedany i nie znajduje się w magazynie dostawcy

O produkcie: Oillan Baby szampon nawilżający od pierwszych dni życia, do skóry alergicznej, suchej, wrażliwej, 200 ml

OILLAN BABY Szampon nawilżający od pierwszych dni życia.
Do skóry alergicznej, suchej i wrażliwej:
• Produkt polecany od pierwszych dni życia.
• Nie zawiera oleju mineralnego, pochodnych ropy naftowej, silikonów, parabenów i syntetycznych konserwantów, alkoholu, glikolu propylenowego, PEG, barwników.
• Testowany dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami skóry.
• pH neutralne dla skóry.

Właściwości

Szampon o wyjątkowo delikatnej niskopieniącej formule (nie zawiera SLES/SLS) łagodnie myje i pielęgnuje włosy oraz wrażliwą skórę głowy. Starannie dobrane składniki pielęgnacyjne, w tym naturalna betaina i gliceryna, intensywnie nawilżają oraz chronią skórę i włosy, przeciwdziałając przesuszeniu. Bisabolol niwelują stany zapalne oraz zapobiegają podrażnieniom, łagodząc objawy łojotokowego zapalenia skóry (ciemieniuchy). Preparat nie powoduje łzawienia ani podrażnienia spojówek.

Skład INCI

Aqua, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Betaine, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Bisabolol, Parfum, Lactic Acid, Citric Acid, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Lecithin.

Jak stosować

Niewielką ilość szamponu nanieść na dłonie, następnie delikatnie rozprowadzić na zwilżonych włosach. Po umyciu spłukać wodą.

Przeznaczenie

Do skóry alergicznej suchej i wrażliwej

Ostrzeżenia

Nie stosować w przypadku nadwrażliwości na którykolwiek ze składników produktu.

Pojemność

Seria

Oillan Baby

Producent

OCEANIC S.A.

Typ produktu

Kosmetyk

Ostrzeżenie: zdjęcia mają charakter wyłącznie informacyjny.

Kategorie produktu