NoScar

Właścicielem marki NoScar jest A-Z Medica — firma zajmująca się produkcją i sprzedażą wysokiej jakości naturalnych produktów roślinnych od 20 lat. Przedsiębiorstwo działa m.in. w Polsce, Niemczech, Szwecji, Kanadzie, Bułgarii i USA oraz na Litwie. Sprawdź naszą ofertę kosmetyków No Scar.

Kosmetyki NoScar na blizny

Blizny tworzą się na skórze dotkniętej uszkodzeniem mechanicznym, zabiegiem chirurgicznym lub chorobą. Spotyka się również blizny potrądzikowe, będące następstwem trądziku — powszechnie występującej choroby skóry. Blizny mogą stać się przyczyną nadmiernego stresu, a także obniżać poczucie własnej wartości i zaburzać komunikację społeczną. Dlatego tak ważne jest, aby odpowiednio wcześnie wdrożyć działania mające zmniejszyć ich widoczność.

Formuły kosmetyków NoScar w Dr. Max Drogeria opracowano z myślą o osobach borykających się z problemem blizn. Składniki dobrano w taki sposób, aby sprawdzały się w pielęgnacji różnego rodzaju niedoskonałości skóry. Dzięki temu pomogą wygładzić blizny będące skutkiem oparzenia, rozcięcia czy skaleczenia, a także blizny potrądzikowe i rozstępy. Kosmetyki No Scar sprawdzą się u dzieci od 3. roku życia i u osób dorosłych.

Skład kosmetyków NoScar

Receptury produktów na problemy dermatologiczne NoScar wyróżniają się wysoką jakością, co potwierdza stosowanie przez producenta systemu bezpieczeństwa produktów HACCP, a także nadzór Państwowej Inspekcji Sanitarnej i zewnętrznej firmy certyfikującej. W składzie produktu NoScar krem z masy perłowej przeciw bliznom znajdują się starannie dobrane składniki takie jak masa perłowa, kwas hialuronowy, alantoina czy komórki macierzyste z wąkrotki zwyczajnej.

Masa perłowa odpowiada w kosmetykach NoScar za wspomaganie procesu wygładzania blizn, uelastycznianie oraz rozjaśnianie skóry. Kwas hialuronowy ma sprzyjać utrzymaniu odpowiedniego poziomu nawilżenia oraz niwelować wiotkość i szorstkość skóry. Ważną rolę odgrywają komórki macierzyste, które minimalizują aktywność enzymu hialuronidazy. W ten sposób zmniejszają ryzyko degradacji kwasu hialuronowego i wspierają naturalne funkcje regeneracyjne skóry. Krem na blizny NoScar z masy perłowej otrzymał wiele nagród cenionych w kręgach farmaceutycznych. Został wyróżniony m.in. tytułem Dobra Marka 2013 czy Produkt Roku 2014.