Nivelazione skin therapy Protect Ochronny spray do stóp i paznokci, 150 ml

Produkt nie jest już dostępny Ten produkt jest wyprzedany i nie znajduje się w magazynie dostawcy

O produkcie: Nivelazione skin therapy Protect Ochronny spray do stóp i paznokci, 150 ml

Opis

Ochronny spray do stóp i paznokci przeznaczony jest dla osób ze skłonnością do nadmiernej potliwości, wspomagająco w profilaktyce oraz w łagodzeniu objawów infekcji grzybiczych.

Właściwości

Preparat pochłania nadmierną ilość wydzielanego potu, a tym samym tworzy środowisko niesprzyjające rozwojowi organizmów patogennych. Tworzy unikalną barierę ochronną, która zmniejsza ryzyko rozprzestrzeniania się infekcji na inne obszary skóry oraz paznokci.

JUŻ OD PIERWSZEJ APLIKACJI:
- pochłania nadmierną ilość wydzielanego potu
-łagodzi uczucie świądu i pieczenia, neutralizuje nieprzyjemny zapach

W WYNIKU REGULARNEGO STOSOWANIA:
-tworzy barierę ochronną oraz warunki niesprzyjające zasiedlaniu się patogenów
- zmniejsza podatność na rozwój infekcji grzybiczych

Skład

Ethyl Alcohol, Glycerin, Diatomaceous Earth (Diatomite), Caproyl And Lauroyl Lactylate Sodium Salt, Triethyl Citrate, Fragrance, Propane, Butane, Isobutane.

Jak stosować

Preparat należy aplikować na czystą i osuszoną skórę stóp, szczególnie w miejscach takich, jak przestrzeń miedzy palcami. Przed użyciem wstrząsnąć. Preparat rozpylić na skórę stóp oraz paznokcie z odległości około 15-20cm i zaczekać do wyschnięcia. Nie wdychać. Stosować w dobrze wentylowanym pomieszczeniu. Zarówno przed, jak i po aplikacji preparatu dokładnie umyć ręce. Należy pamiętać o prawidłowej higienie całego ciała u osób z objawami grzybicy stóp

Przeznaczenie

Profilaktyka oraz łagodzenie objawów infekcji grzybiczych paznokci i skóry stóp z nadmierną potliwością

Ostrzeżenia

PRZECIWWSKAZANIA:
nie stosować w przypadku nadwrażliwości na którykolwiek ze składników preparatu. Nie stosować na uszkodzoną skórę. Nie stosować w przypadku dyshydrozy (sucha, wyjątkowa cienka i pergaminowa skóra wywołana niedokrwieniem stóp.

OSTRZEŻENIA I ŚRODKI OSTROŻNOŚCI:
wyrób przeznaczony wyłącznie do użytku zewnętrznego. Unikać kontaktu z oczami. W przypadku wątpliwości lub pojawienia się na stopach niepokojących zmian należy skonsultować się z lekarzem.

Waga

Masa/objętość netto: 150 ml

Dystrybutor

INSTYTUT DERMOKOSMETYKÓW IDEEPHARM SP. Z O.O.

Producent

Instytut dermokosmetyków Ideepharm Sp. z o.o.
Jugowicka 10
Kraków

Typ produktu

Wyrób medyczny

Ostrzeżenie: zdjęcia mają charakter wyłącznie informacyjny.

Kategorie produktu