Nenedent

Marka past do zębów Nenedent należy do niemieckiej firmy Dentinox, która stawia na dobrze tolerowane składniki aktywne używane w medycynie i kosmetyce od lat. Dzięki temu można mieć pewność, że kosmetyki Nenedent są delikatne, dobrze tolerowane i odpowiednie dla najmłodszych.

Kosmetyki Nenendent — w trosce o higienę jamy ustnej najmłodszych

Właściwe nawyki higieniczne ukształtowane w pierwszych latach życia pozwalają znacznie obniżyć ryzyko rozwoju chorób przyzębia. Z myślą o delikatnej pielęgnacji zębów i dziąseł powstały kosmetyki Nenenedent. Preparaty są odpowiednie dla maluchów już od 6. miesiąca życia, dlatego doskonale sprawdzą się podczas codziennej higieny jamy ustnej. Takim produktem dla najmłodszych jest np. Nenedent-baby pasta do pierwszych ząbków . Ta pasta do nauki mycia zębów jest przeznaczona dla niemowląt i dzieci pomiędzy 6 a 24. miesiącem życia. Co ważne, skład preparatu opracowano z uwzględnieniem faktu, że u maluchów w pierwszym roku życia nie wykształciła się jeszcze umiejętność prawidłowego wypluwania pasty.

Kosmetyki Nenendent z żelem krzemowym i ksylitolem

W recepturach kosmetyków marki Nenedent dostępnych w Dr. Max Drogeria znajdują się 2 kluczowe składniki — ksylitol i żel krzemowy. Ksylitol zalicza się do związków zasadowych. Dzięki takim właściwościom ma zdolność do modyfikowania środowiska pH jamy ustnej na bardziej zasadowe. W ten sposób przyczynia się do redukowania bakterii odpowiedzialnych za próchnicę. Z kolei żel krzemowy odpowiada za dokładne oczyszczanie zębów z zanieczyszczeń. Dodatkowo delikatnie poleruje zęby mleczne.

Dlaczego warto wybrać kosmetyki Nenedent?

Formuły past do zębów Nenedent dostępnych w Dr. Max Drogeria opracowano z myślą o szczególnych potrzebach najmłodszych dzieci. W preparatach znajdują się specjalnie dobrane składniki odpowiednie dla zębów mlecznych. Produkty mają neutralne pH i nie zawierają szkodliwych substancji czy konserwantów. Ich smak jest lubiany przez najmłodszych i zachęca do regularnego czyszczenia jamy ustnej. Warto zwrócić uwagę na pastę do zębów dla dzieci Nenedent z fluorem. Kosmetyk zawiera 1000 ppm fluoru, dzięki czemu sprzyja utwardzaniu delikatnego szkliwa zębów mlecznych. Formułę produktu wzbogacono o ksylitol, który odpowiada za hamowanie rozwoju bakterii próchnicowych.