Meridol

Marka meridol należy do koncernu Colgate-Palmolive Company, którego historia rozpoczęła się w 1806 roku. Specjalizuje się w kosmetykach do pielęgnacji jamy ustnej osób mających problemy z dziąsłami. Oferuje wyroby przeznaczone do stosowania w gabinetach stomatologicznych i w domach.

Kosmetyki meridol — kompleksowe wsparcie dla Twoich dziąseł

Kosmetyki meridol są zalecane pacjentom, którzy borykają się z różnymi dolegliwościami w obrębie dziąseł. Sprawdzą się również w przypadku osób chcących wdrożyć działania profilaktyczne. Wyjątkowa formuła produktów zawiera składniki, które dwuetapowo wspomagają zwalczanie bakterii płytki nazębnej. Te patogenne mikroorganizmy są najczęstszą przyczyną krwawienia i rozwoju stanów zapalnych dziąseł. Przyczyniają się również do powstawania próchnicy zębów i innych chorób jamy ustnej.

W formułach kosmetyków meridol dostępnych w Dr. Max Drogeria wykorzystano starannie dobrane składniki, które zapewniają zachowanie dobrej kondycji dziąseł. Aminofluorek w połączeniu z jonami cyny przyczynia się do redukcji bakterii płytki nazębnej na linii dziąseł. W recepturach znajduje się też fluorek sodu odpowiedzialny za wzmacnianie szkliwa i zapobieganie rozwojowi ubytków. Umieszczany często jako dodatek chlorek cetylopirydyniowy wykazuje właściwości antyseptyczne, a mleczan cynku pomaga zwalczać powstawanie nieświeżego oddechu i bakterie osadzające się na dziąsłach. Zdolności odświeżające kosmetyków meridol wzmacnia orzeźwiający menthol.

Kosmetyki meridol w Dr. Max Drogeria

Gamę kosmetyków meridol opracowano w taki sposób, aby odpowiadała na różne potrzeby konsumentów. Wśród płynów do płukania i past do zębów znajdziesz preparaty przeznaczone do stosowana przy wrażliwości zębów, zapaleniu, recesji lub krwawieniu dziąseł oraz paradontozie.  Producent oferuje również szczoteczki do zębów wyróżniające się małą główką i ergonomiczną rączką, których kształt opracowano we współpracy ze stomatologami. Dzięki odpowiedniej konstrukcji szczoteczki meridol efektywnie usuwają płytkę bakteryjną, która jest główną przyczyną próchnicy i zapalenia dziąseł. Warto podkreślić, że cena kosmetyków meridol nie jest wygórowana, dlatego w połączeniu z ich jakością i bezpieczeństwem zachęca odbiorców do nabycia.