LINOMAG

Marka LINOMAG należy do polskiego producenta wyrobów farmaceutycznych i kosmetycznych, firmy Ziołolek. Działa ona w branży od 1945 roku i wciąż dynamicznie się rozwija. Kosmetyki emoliencyjne LINOMAG opracowano z myślą o pielęgnacji delikatnej skóry niemowląt i dzieci.

Dlaczego warto sięgnąć po kosmetyki LINOMAG w pielęgnacji delikatnej skóry niemowląt?

W kosmetykach dla dzieci LINOMAG zastosowano składniki emolientowe, czyli naturalne tłuszcze roślinne, takie jak olej lniany, masło shea, olej jojoba czy olej ze słodkich migdałów. Substancje te wyróżniają się szczególnymi właściwościami natłuszczającymi i ochronnymi. Pomagają zabezpieczać wrażliwą skórę przed oddziaływaniem szkodliwych czynników zewnętrznych. Wspomagają odbudowę bariery wodno-lipidowej naskórka i wspierają zachowanie odpowiedniego poziomu nawilżenia. Emolienty sprawdzają się w pielęgnacji skóry wrażliwej, skłonnej do atopii i podrażnień. Są niezwykle delikatne, dlatego mogą być stosowane od 1. dnia życia dziecka. Emolienty tworzą na skórze zabezpieczającą warstwę ochronną, zapobiegając utracie wilgoci i wspierając regeneracyjne funkcje skóry. Przyczyniają się do łagodzenia objawów łuszczycy i atopowego zapalenia skóry. Pomagają zabezpieczać najmłodszych użytkowników przed bakteriami, grzybami i alergenami.

Kompleksowa pielęgnacja z kosmetykami LINOMAG

Wśród produktów z emolientami szczególną popularnością cieszą się wyroby służące do pielęgnacji ciała. Płyny i żele do kąpieli dla dzieci, kremy, balsamy, emulsje i szampony dla dzieci — wszystkie te preparaty pomagają w długotrwałej ochronie skóry przed podrażnieniami i reakcjami alergicznymi. Regularne stosowanie emolientów pozwala utrzymać właściwą kondycję skóry i pozbyć się uciążliwego uczucia swędzenia. Ponadto redukuje ryzyko rozwoju chorób dermatologicznych, zapewniając optymalne odżywienie i regenerację komórek.

Kosmetyki LINOMAG dostępne w Dr. Max Drogeria powstają w trosce o prawidłowe funkcjonowanie skóry niemowląt od pierwszych dni życia. Na etapie produkcji preparatów stosuje się nowoczesne rozwiązania i najwyższe standardy technologiczne. Jest to konieczne, aby dostarczyć wysokiej jakości wyroby zgodne z restrykcyjnymi wymaganiami stawianymi dziecięcym produktom pielęgnacyjnym. Zadbaj o zdrową skórę swojego dziecka z kosmetykami LINOMAG!