Lacalut

Lacalut to marka działająca na międzynarodowym rynku i wchodząca w skład koncernu Dr Theiss Naturwaren GmbH. Firma oferuje produkty do higieny jamy ustnej dla dorosłych i dzieci.

Lacalut Aktiv – produkty dla osób z chorobami przyzębia i paradontozą

Lacalut Aktiv to linia stworzona z myślą o osobach borykających się z problemami krwawienia dziąseł oraz chorobami przyzębia. Produkty z tej serii – m.in. pasty do zębów, szczoteczki do zębów oraz płyny do płukania jamy ustnej zmniejszają stan zapalny przyzębia i przyspieszają proces gojenia.

Lacalut Active – pasta do zębów o starannie dopracowanej formule

Pasta Lacalut Activ zawiera wyjątkową kombinację substancji aktywnych, które korzystnie wpływają na zdrowie jamy ustnej. Mleczan glinu, będący jednym z głównych składników, posiada właściwości przeciwzapalne i chroni przed osadzaniem się kamienia nazębnego na zębach. Chlorheksydyna z kolei zapewnia ochronę przed próchnicą i eliminuje bakterie. Za likwidację stanów zapalnych odpowiada natomiast bisabol, a za łagodzenie bólu dziąseł – alantoina.

Wybiel zęby z Lacalut White

Pasta do zębów oraz płyn do płukania jamy ustnej Lacalut White została stworzona z myślą o wybielaniu oraz oczyszczaniu szkliwa, szczególnie z pozostałości po kawie czy powstałych jako skutek palenia papierosów. Produkty z serii Lacalut wspierają naturalne procesy mineralizacji, a także chronią zęby dzięki przed rozwojem próchnicy, dzięki zawartości fluorku sodu. Dodatkowo minimalizują ryzyko powstawania kamienia nazębnego, zmniejszają krwawienie i chronią przed stanem zapalnym.

Lacalut Sensitive – do pielęgnacji nadwrażliwych zębów

W sprzedaży dostępne są także produkty z linii Lacalut Sensitive. Są one polecane szczególnie dla osób borykających się z nadwrażliwością dziąseł oraz zębów. Pasta do zębów Lacalut Extra Sensitive skutecznie zmniejsza ból. Ponadto, chroni przed powstaniem stanów zapalnych, rozwojem próchnicy oraz osadzaniu się kamienia nazębnego.