Help4Skin

Help4Skin to marka należąca do Polpharmy. Specjalizuje się w produkcji żeli hydrokoloidowych, które przyspieszają proces gojenia się ran oraz oparzeń I i II stopnia. Preparaty Help4Skin działają wielotorowo. Nie tylko łagodzą ból, ale również zapobiegają infekcjom. W ofercie marki znajdują się także

Zapoznaj się z asortymentem Help4Skin

Żele na oparzenia, np. Help4skin Gojenie Ran, żel, tworzą warstwę zabezpieczającą przed działaniem czynników zewnętrznych oraz ponownym otwieraniem ran. Artykuły te zmniejszają uczucie bólu i wspomagają proces gojenia. W asortymencie marki mieszczą się także preparaty skuteczne w zwalczaniu kurzajek. Co istotne, produkty Help4Skin są do nabycia w atrakcyjnej cenie Sprawdź, jakie jeszcze produkty marki Help4Skin znajdziesz portfolio producenta!

Sprawdź, czym wyróżniają się żele Hel4Skin

Żele hydrokoloidowe marki Help4Skin są przeznaczony do stosowania na pęknięcia oraz otarcia skóry, a także skaleczenia, oparzenia, zadrapania. Aby uzyskać najlepsze efekty, preparaty Help4Skin nakłada się na oczyszczoną i dobrze zdezynfekowaną skórę. Ponadto żele Help4Skin są idealne w przypadku otwartych ran i owrzodzeń nóg wynikających z odleżyn oraz chorób cukrzycowych. Są one odpowiednie zarówno dla dzieci, które ukończyły 2 lata, jak i dorosłych.

Sprawdź ofertę Help4Skin na kurzajki oraz brodawki

Marka posiada w ofercie preparaty na kurzajki oraz brodawki. Przykład stanowi Help4Skin brodawki i kurzajki, aerozol wykorzystujący metodę krioterapii. Polega ona na całkowitym zamrażaniu niechcianych zmian skórnych aż do ich korzeni. Produkty tej marki umożliwiają także wykonaniu VERRUKILL®, czyli zabiegu, który polega na szybkim zamrożeniu obszaru brodawki. W efekcie w miejscu korzenia kurzajki powstaje niewidoczny pęcherzyk. Dzięki temu brodawka stopniowo odpada i znika zazwyczaj między 10 a 14 dniem po zabiegu.