Gardimax

Gardimax produkuje środki przeznaczone do łagodzenia bólu gardła. Firma należy do polskiego przedsiębiorstwa farmaceutycznego TACTICA Pharmaceuticals. Asortyment marki obejmuje m.in. spraye, tabletki oraz syropy. Marka kładzie duży nacisk na kwestie związane z bezpieczeństwem stosowania.

Dowiedz się, czym wyróżniają się preparaty Gardimax!

Preparaty Gardimax wspomagają leczenia podrażnień oraz stanów zapalnych występujących w okolicach jamy ustnej oraz gardła. Doskonale sprawdzają się w przypadku chrypki, infekcji wirusowych oraz uciążliwego uczucia suchości. Produkty Gardimax są dostępne w różnych postaciach, jak pastylki do ssania, tabletki, spraye i syropy, np. Gardimax, syrop. Suplementy i wyroby medyczne Gardimex nabyć bez konieczności posiadania recepty, jednak warto wcześniej skonsultować się z lekarzem. Trzeba też pamiętać, że żadne preparaty nie zastąpią prawidłowo zbilansowanej diety.

Sprawdź ofertę Gardimax!

Asortyment produktów marki charakteryzuje się różnorodnością. W ofercie producenta znajdują się:

• Pastylki do ssania – występują w różnych smakach, bez dodatku cukru lub wzbogacone o ekstrakty ziołowe, np. Gardimax tymianek i podbiał, suplement diety. Zawarta w nich kompozycja ziół łagodzi dolegliwości bólowe związane z infekcjami czy stanami zapalnymi gardła i jamy ustnej. Warianty bezcukrowe są odpowiednie dla osób z cukrzycą.
  • Gardimax spray jest przeznaczony do krótkotrwałego użytkowania. Wyróżnia się prostą aplikacją, dlatego doskonale sprawdza się w przypadku dzieci. Spray aplikuje się bezpośrednio na błony śluzowe, co umożliwia szybkie wchłanianie substancji w miejscu podrażnienia i precyzyjne dotarcie do obszaru bólu.
  • Jeśli dokucza ci kaszel i ból gardła, możesz sięgnąć pomocniczo po wyrób medyczny Gardimex w postaci syropu powlekającego śluzówkę gardła.