Dolgit, plastry rozgrzewające, 10 plastrów

Produkt nie jest już dostępny Ten produkt jest wyprzedany i nie znajduje się w magazynie dostawcy

Alternatywa od Dr. Maxa

O produkcie: Dolgit, plastry rozgrzewające, 10 plastrów

100019150

Opis

Dolgit plastry rozgrzewające - wyrób medyczny stosowany w przypadku napiętych i obolałych partii (szyi, ramion, pleców), w bólach reumatycznych oraz nerwobólach. Dzięki swoim właściwościom rozluźnia głębokie partie mięśni przynosząc im ulgę w bólu.

Właściwości

Rozgrzewa i łagodzi dolegliwości:
  • krzyżowo-lędźwiowe
  • reumatyczne
  • mięśniowe
  • stawowe
  • nerwobóle

• Skład

Sproszkowane żelazo, woda, sól sodowa, węgiel drzewny.

Jak stosować

Plaster należy stosować na czystą, suchą, odtłuszczoną skórę. Dopiero bezpośrednio przed użyciem należy wyjąć plaster z opakowania. Zdjąć taśmę zabezpieczającą powierzchnię klejącą plastra i umieścić plaster w miejscu odczuwania bólu, lub w przypadku osób o niskiej tolerancji (w tym osób starszych) na temperaturę, stosować na bawełnianą bieliznę przylegającą bezpośrednio do ciała. Plaster rozgrzewa się stopniowo, natomiast długość czasu stosowania plastra należy dobrać indywidualnie do zapewnienia najlepszego efektu terapeutycznego. Plaster jest jednorazowy i przeznaczony jedynie do użytku zewnętrznego.

Przeznaczenie

Plaster rozgrzewający stosowany w przypadku napiętych i obolałych partii (szyi, ramion, pleców), w bólach reumatycznych oraz nerwobólach. Dzięki swoim właściwościom rozluźnia głębokie partie mięśni przynosząc im ulgę w bólu.

Ostrzeżenia

Należy pamiętać by nie stosować plastrów w tym samym miejscu przez zbyt długi czas. w razie potrzeby kolejny plaster można zastosować dopiero po upływie 24 godzin.

W przypadku połączenia terapii plastrem z doustnymi lekami przeciwbólowymi należy zachować szczególną uwagę, ponieważ leki zmniejszają odczuwanie bólu. Z tego względu wskazane jest stosowanie plastra wyłącznie na bawełnianą bieliznę. W przypadku wystąpienia intensywnych potów, plaster należy niezwłocznie usunąć.

Możliwe skutki uboczne

Dystrybutor

N.P.ZDROVIT SP. Z O.O.

Producent

Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o.
    ul. Nocznickiego 31

Typ produktu

Wyrób medyczny

Ostrzeżenie: zdjęcia mają charakter wyłącznie informacyjny.

Kategorie produktu