Blue Cap

Blue Cap to marka specjalizująca się w tworzeniu kosmetyków przeznaczonych dla osób z problemami skórnymi. Wchodzi w skład przedsiębiorstwa Catalysi, S.L., a za jej dystrybucję odpowiada Aspen Distribution Sp. z o.o. Produkty marki charakteryzują się przemyślaną formułą. Zawierają składniki przenikające do głębokich warstw skóry.

Blue Cap – kosmetyki na problemy skórne

Blue Cap to kosmetyki wspomagające zwalczanie stanów zapalnych. Zaleca się je dla osób, które zmagają się z różnymi problemami dermatologicznymi, jak atopowe zapalenie skóry, łuszczyca, egzema, łojotokowe zapalenie skóry i grzybica. Składniki znajdujące się w produktach Blue Cap łagodzą świąd oraz zmniejszają proces łuszczenia naskórka. Dodatkowo wspomagają zwalczanie infekcji grzybiczych. Produkty Blue Cap są dostępne w postaci kremów i sprayów. W ich formule znajduje się pirokton olaminy o korzystnym działaniu na skórę. Wyroby Blue Cap wspomagają też regulację procesów komórkowych.

Kosmetyki Blue Cap – idealne do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów

Kosmetyki Blue Cap są odpowiednie zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. W ofercie marki znajdują się szampony do włosów, żele pod prysznic, pianki, a także spraye. Do flagowych produktów należy m.in. Blue Cap Spray przeznaczony do łagodzenia świądu, pieczenia i podrażnień skóry. Jego formuła nie zawiera kortykosteroidów ani cytostatyków. Niektóre produkty mogą być stosowane nawet u dzieci od 2. roku życia, podczas gdy inne są przeznaczone dla dzieci powyżej 6. roku życia.

Artykuły przeznaczone do aplikacji na skórę głowy są wyposażone w specjalne aplikatory, ułatwiające precyzyjne dozowanie. Producent zaleca łączenie kosmetyków z tych samych linii, np. szamponów, maści i sprayów na łojotokowe zapalenie skóry. Wyroby Blue Cap przechodzą testy kliniczne na terenie Europy i innych kontynentów. Nie wywołują skutków ubocznych. Są bezpieczne i łatwo wchłaniane przez ludzką skórę.