Biorepair

Biorepair to firma należąca do Coswell Group. Włoska marka została założona w roku 1961. Słynie z dostarczania produktów o nowatorskim składzie. W opracowywaniu receptur biorą udział ośrodki badawcze, a także instytucje naukowe. Marka dysponuje również własnymi laboratoriami.

Biorepair – postaw na produkty przebadane klinicznie

Przebarwienia, bakterie oraz osad mineralny są głównymi przyczynami ubytków w zębach i utraty blasku szkliwa. Aby uniknąć tych problemów, należy skupić się na właściwej higienie jamy ustnej. Pasty do zębów Biorepair z aktywnymi mikrocząstkami microRepair® wspomagają codzienną pielęgnację. Ich skuteczność została potwierdzona w badaniach klinicznych. Składniki aktywne znajdujące się w preparatach wnikają do mikroskopijnych uszkodzeń w zębinie oraz szkliwie. Dzięki opatentowanej technologii prof. N. Roveriego składniki aktywne wypełniają niewidoczne rysy i pęknięcia w zębach

Biorepair – sprawdź szeroki asortyment produktów

Biorepair oferuje szeroki wybór produktów dla dzieci i dorosłych. W asortymencie marki znajdują się m.in. Biorepair Pełna Ochrona, pasta do zębów, która skutecznie eliminuje osady i bakterie. W sprzedaży dostępne są również specjalistyczne produkty, np. BioRepair Night, intensywnie pielęgnująca pasta do zębów na noc lub BioRepair Pro White, pasta do zębów. W ofercie marki znajduje się też płyn do płukania jamy ustnej umożliwiający dotarcie do przestrzeni międzyzębowych. Asortyment obejmuje także szczoteczki do zębów oraz nici dentystyczne.