Bepanthen

Bepanthen to marka produkująca kosmetyki do pielęgnacji ciała. W jej asortymencie znajdują się kremy, maści ochronne oraz preparaty wspomagające leczenie chorób dermatologicznych, takich jak egzema czy atopowe zapalenie skóry.

Wybierz maści oraz kremy Bepanhen!

Produkty Bepanthen nie powodują alergii i nie zawierają zbędnych substancji chemicznych, dlatego są bezpieczne nawet dla skóry delikatnej i wrażliwej. W portfolio produktowym znajdują się kremy i maści łagodzące stany zapalne oraz zmniejszające zaczerwienienia. Na uwagę zasługują szczególnie maści i kremy z serii Bepanthen Baby, które są pozbawione zapachów i doskonale nadają się do pielęgnacji delikatnej skóry dziecka, np. Bepanthen Baby maść ochronna przeciwdziałająca odparzeniom. Maść nawilża, łagodzi i dodatkowo tworzy ochronną warstwę lipidową, przyczyniając się do odbudowy bariery ochronnej skóry. Sprawdza się zwłaszcza w przypadku niemowląt noszących pieluszki.

Sprawdź, jak działają krople do oczu Bepanthen

W ofercie marki Bepanthen dostępne są również krople do oczu o właściwościach nawilżających. W ich składzie znajduje się kwas hialuronowy, który otacza powierzchnię oka, przywracając naturalny film łzowy. Z kolei dodatek prowitaminy B5 działa nawilżająco i kojąco. Połączenie tych dwóch substancji zapewnia długotrwały efekt nawilżenia oczu.

Bepanthen – kosmetyki na atopowe zapalenie skóry

Kosmetyki na atopowe zapalenie skóry marki Bepanthen skutecznie redukują zaczerwienienia skóry. Ponadto eliminują dokuczliwe uczucie swędzenie. Ich formuły zawierają lipidy LLT o strukturze zbliżonej do substancji produkowanych przez ludzki organizm. Dzięki temu są w stanie dopasować się do przerw w strukturze naskórka i uzupełnić je, przywracając naturalną gładkość i integralność zewnętrznych warstw skóry. Preparaty Bepanthen utrzymują również właściwy poziom nawilżenia naskórka.

Bepanthen – maści dla kobiet karmiących piersią

Brodawki mam karmiących piersią są szczególnie narażone na podrażnienia. W takich sytuacjach doskonale sprawdzają się kosmetyki Bepanthen. Maści łagodzą ból i uczucie pieczenia, jednocześnie chroniąc skórę. Produkty marki Bepanthen, dostępne w Dr.Max Drogeria, są do nabycia w przystępnych cenach. Zachęcamy do zapoznania się z asortymentem tej znanej marki!