AkusTone

AkusTone to wyroby medyczne, które zawierają substancje przeciwdziałające powstawaniu korków woskowinowych i zatykaniu uszu. Formuła preparatów AkusTone w bezpieczny i łagodny sposób rozpuszcza woskowinę bez ryzyka uszkodzenia kanału słuchowego i powstania stanu zapalnego.

AkusTone - naturalne preparaty do higieny uszu

AkusTone produkty do czyszczenia uszu to spraye i krople, które zawierają olejki naturalnego pochodzenia. Ich działanie polega na rozpuszczaniu woskowiny i zapobieganiu powstawaniu czopów, które prowadzą do pojawiania się stanów zapalnych i dolegliwości bólowych. Regularne stosowanie AkusTone do czyszczenia uszu pomaga utrzymać higienę bez korzystania z patyczków i innych akcesoriów do usuwania woskowiny. Olejki równomiernie rozprowadzają się w kanale słuchowym, delikatnie czyszcząc go na całej długości.

AkusTone spray do uszu i krople nie wymagają głębokiego wlewania do uszu. Specjalny aplikator dociera do kanału słuchowego na całej długości bez ryzyka uszkodzenia błony bębenkowej. Jest bezpieczniejszy od patyczków higienicznych, gdyż nie upycha woskowiny wewnątrz ucha. AkusTone spray można stosować regularnie do higieny uszu lub w przypadku powstania czopu z woskowiny aż do jego stopniowego rozpuszczenia. Spray i krople zawierają naturalne składniki o łagodnym działaniu, które minimalizują ryzyko wystąpienia reakcji alergicznych.

W składzie AkusTone sprayu do czyszczenia uszu znajduje się oliwa z oliwek, która zmiękcza i rozpuszcza nadmiar woskowiny. Jednocześnie oliwa z oliwek nawilża naskórek w przewodzie słuchowym, zapobiegając jego nadmiernemu łuszczeniu i swędzeniu. Olejek jojoba chroni przed rozwojem bakterii i wykazuje właściwości przeciwzapalne. Parafina ciekła z kolei ułatwia wypływanie rozpuszczonej wydzieliny z uszu, a olejek migdałowy łagodzi uczucie suchości i przeciwdziała podrażnieniom skóry. Połączenie olejków i parafiny tworzy ochronny film, który ogranicza ryzyko występowania stanów zapalnych i infekcji ucha.

AkusTone - bezpieczne wyroby medyczne do czyszczenia uszu u dzieci i dorosłych

AkusTone wyroby medyczne do czyszczenia uszu można stosować u wszystkich dorosłych i dzieci w każdym wieku. Bezpieczna formuła na bazie olejków naturalnych i parafiny zapobiega podrażnieniom skóry i alergiom. Tworzy na skórze warstwę ochronną, która nie dopuszcza do zalegania wody w przewodzie słuchowym. Ogranicza ryzyko zalania kanału słuchowego w trakcie kąpieli, korzystania z basenu lub uprawiania sportów wodnych. Warstwa ochronna na bazie olejków zapobiega nawracającym infekcjom ucha zewnętrznego.

AkusTone krople utrudniają rozwój bakterii, które prowadzą do infekcji. Tworzą specjalistyczne warunki do ochrony ucha zewnętrznego. Można stosować je profilaktycznie w przypadku zwiększonego ryzyka występowania ucha pływaka, a także w przypadku wystąpienia objawów zapalenia ucha zewnętrznego w postaci świądu, zaczerwienienia i umiarkowanego bólu.